شرکت رها با در نظر گرفتن نیاز افراد و سازمان ها محصولات ویپ خود را در سه عنوان زیر به بازار عرضه نموده است.

در ادامه به معرفی هریک از محصولات بی‌نظیر رهابل می‌پردازیم تا متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

امروزه در سراسر دنیا استفاده از تلفن ابری رواج پیدا کرده است. به همین منظور رها به دلیل همگام بودن با پیشرفت تکنولوژی، سامانه تلفن ابری با نام رهابل کلاد را راه اندازی نموده است.

سامانه رهابل کلاد: با سامانه تلفن ابری رهابل دیگر نیازی به سخت‌افزار، یو پی اس و دیگر تجهیزات اضافی نیست. و مادامی‌ که اینترنت ملی کار کند می‌توانید از این سامانه ویپ کلاد استفاده نمایید. پس بعد از تهیه رهابل کلاد تنها کافیست که یک اینترنت داشته باشد.

سامانه رهابل (نرم افزاری): یک سیستم‌عامل است که مدیریت تماس‌ها را برعهده دارد. همچنین تعرفه آن از تعرفه مخابرات کمتر است و اگر دو شخص دارای رهابل باشند و با یکدیگر تماس برقرار کنند تماس به صورت رایگان برقرار می‌‎شود.

پیشنهاد می‌شود تا از رهابل نرم افزاری افرادی که سرور دارند استفاده نمایند. با این روش می توانید بی‌نهایت داخلی و کاربر داشته باشید.

سامانه تلفن ابری رها

این سامانه به کمک افراد آمده است تا شما را بی‌نیاز از هرگونه سخت افزاری کند. تنها کافی است به یک اینترنت دسترسی داشته باشید تا در هرمکان و هر زمانی از این سامانه در بستر اینترنت بهره‌مند شوید.

پس درنتیجه با تمامی رایانه ها و تلفن های همراه هوشمند قابلیت استفاده از این سامانه با بالاترین کیفیت را خواهید داشت.

توجه کنید که با سامانه رهابل کلاد می‌توانید هر زمان که احساس نیاز کردید این سامانه را به حالت لوکال تبدیل کنید. و به داخل مجموعه خود منتقل نمایید.

با رهابل کلاد بین تمامی دفاتر و شعب خود در مناطق مختلف جغرافیایی به صورت یکپارچه ارتباط برقرار نمایید.

درواقع میتوان گفت که این سامانه تمامی ویژگی های ویپ  را به صورت نامحدود در خود دارد. مانند صف انتظار، نظرسنجی، فکس، پنل اپراتوری، امکان شنود مکالمات و تمامی دیگر قابلیت های ویپ

رهابل اپلاینس: یا همان سامانه رهابل سخت افزاری یک دستگاه سخت‌افزاری ویپ است. که برای مجموعه‌هایی که سرور و کامپیوتر آزاد ندارند پیشنهاد می‌شود. دستگاهی شبیه به تین کلاینت می‌باشد که قیمت آن از سانترال هم کمتر است.

مزایای سامانه تلفن ابری

1. سیستم ارتباطات کاملا یکپارچه

گزارشی از شرکت تحقیقاتی گارتنر اشاره کرده است که ادغام ارتباطات یک شرکت با برنامه های روزمره آن برای فرآیندهای تجاری، به افزایش کارایی کمک می‌کند.

فضای ابری حضور مداوم در تجارت را فراهم می کند و با دسترسی بی وقفه به ابزارهای CRM، ایمیل، کنفرانس صوتی و ویدئویی به افزایش بهره وری کمک می‌کند.

2. کنترل بر شیوه های ارتباطی

راه حل های ابری به کارمندان در هر زمان و هر مکان از طریق تلفن هوشمند این امکان را می‌دهد به همه ویژگی های تماس دسترسی داشته باشند.

3. ویژگی های تجاری برتر

یک سیستم تلفنی مبتنی بر ابر به مشاغل کوچک امکان دسترسی به انواع برنامه های شبکه را می‌دهد که معمولا این امکان برای شرکت‌های بزرگ در دسترس است.

4. تحرک و سهولت استفاده

محل کار امروز به طور فزاینده ای متحرک است. مشاغل کوچک میتوانند از این روش در مناطق مختلفی فعالیت نمایند.

5. مدیریت زمان و کارایی

سامانه تلفن ابری ، کارکنان فناوری اطلاعات را قادر می‌سازند تا سیستم خود را با کارایی بیشتری مدیریت کنند.

با بینش در مورد نصب، پیکربندی خدمات و تجزیه و تحلیل تماس به افراد امکان می‌دهد منابع کمتری را برای مدیریت پروژه صرف کنند و بیشتر روی کارها تمرکز نمایند.

6. انعطاف پذیری

با رشد یک تجارت، نیاز به استخدام کارمندان بیشتر، افتتاح دفاتر جدید و تعداد مشتریان نیز افزایش می‌یابد. این امر به نیازمند یک سیستم ارتباطی است که در صورت نیاز بتواند تغییر یابد.

7. تداوم تجارت

کار با یک سیستم تلفنی ابری به مشاغل این امکان را می‌دهد بدون توجه به محیط، با مشتریان خود در ارتباط باشند.

یک سیستم ارتباطی مبتنی بر ابر تحت تأثیر عوامل بیرونی یا سایر مواردی که ممکن است کارمندان را از حضور در دفتر منصرف کند نخواهد بود. تا کارمندان حضور مداوم خود را حفظ کنند و کارها بدون مشکل ادامه یابد.

8. بهبود خدمات به مشتریان

با استفاده از ویژگی Virtual Receptionist (VR) یا Auto Attendant، مشاغل می‌توانند به راحتی تماس ها را به بخش‌های مختلف هدایت کنند و حتی تبریک های ویژه برای مناسبت‌ها ایجاد کنند.

به عنوان مثال، یک کسب و کار می‌تواند از قبل یک تبریک برای مناسبت ها از طریق پورتال اداری تنظیم کرده تا در تاریخ مشخص ارسال گردد.

صف انتظار را برای تماس گیرندگان فراهم می‌کند که این روش به کاهش تماس های از دست رفته و سیگنال های شلوغ کمک می‌نماید.

9. صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه یکی دیگر از مزایای سامانه تلفن ابری است. که می‌تواند نسبت به نرخ خدمات ماهانه در مقایسه با سیستم سنتی مخابرات هزینه کمتری داشته باشد. درنتیجه به کاهش هزینه ها و در نهایت افزایش سودآوری کمک می‌کند.

نتیجه گیری

راه حل های تلفنی ما با توجه به تجارت شما طراحی شده اند و از ارزش ، اطمینان و کیفیت استثنایی برخوردار می‌باشند.

سامانه تلفن ابری رها دارای شماره هوشمند با پیش شماره شهری دلخواه ایمن و قابل جابه جایی است که میتوانید آن را ب هرمکانی در دنیا منتقل نمایید.

امروزه دنیا به سمت کلاد حرکت می‌کند زیرا قرار دادن سخت‌افزار، نرم‌افزار و خرید و نگه‌داری آن ها هزینه بردار است.

تعرفه استفاده از رهاکلاد ارزان تر از خطوط مخابراتی است. و در عین حال با استفاده از سامانه تلفن ابری رها یک مدیریت و نظارت یکپارچه را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با تمامی سه محصول رهابل کیفیت صدای HD را تجربه نمایید.


rahaco.net

رجیستری گوشی چیست و چگونه انجام می شود؟

تلفن ویپ چیست و چگونه کار می کند؟

خرید خط تلفن ویپ لازم است!

ورود به کلاس مجازی با موبایل راهی آسوده جهت آموزش

سامانه تلفن ابری رها

روش ساخت اپل ID با استفاده از نرم افزار iTunes

سامانه ,رهابل ,ابری ,های ,یک ,تلفن ,تلفن ابری ,سامانه تلفن ,این سامانه ,است که ,استفاده از

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


منتقد 1385 ارزان سرا یوشا آل ایوب Danielle فروشگاه خرید ام پی تری پلیر 2019 mp3 player الان بخر تحویل بگیر شهر رویا وبلاگ مستر تيکو مطالب اینترنتی Rose's memory